torstai 28. marraskuuta 2013

Joulujuttuja


Mitä olen tehnyt kun en ole postannut kuukauteen? No, ensinnäkään, ei ole ollut postattavaa ja nyt marraskuun lopulla oon keskittynyt joulujuttuja väkertämään. Nyt soi joululaulutkin Spotifyssani ja päätin tulla näyttämään teille pientä kuvasaldoa siitä, mitä juttuja on jo valmiina.

Poikaystävälle oon koko syksyn tuuminut tällaista omatekoista joulukalenteria ja eilen illalla sain sen ihan lopullisesti valmiiksi. Huh, oli siinä kyl työtä mut ihana tuli, täytyy kyl sanoa! :)
Nää kolme pakettia menee sit kirjeystäville ympäri Suomea. :) Tuolle pikkusimmalle en oo viel kuorta tehnyt vaan. Ostin postista taas tapani mukaan tavallisia kuplamuovikuoria ja päällystin ne jouluisilla papereilla. :)
Joulukortteja oon saanut tehtyä tällä hetkellä 4 kappaletta. Eli tosi hyvissä ajoin oon tänä vuonna liikenteessä ottaen huomioon aiemmat vuodet.

Nyt joku miettii ehkä, et missäs ne kaikki vanhat kunnon kynsijutut on... No, miun kynnet on edelleen kasvuvaiheessa. Ne on tosi lyhyet ollut melkein koko syksyn, koska pureskeleminen. On ollut aika stressin täytteinen syksy, mutta ei oo kyllä muutenkaan huvittanut pahemmin laitella kynsiä. En edes muista milloin olisin huoltanut kaikki kynsinauhat ym. Tällä hetkellä kynsissä on sunnuntain jämät, kun laitoin punaiset kynnet yhtiin valmistujaisjuhliin. Ehkä mie vielä kunnostaudun näitten kanssa. Ja toisaalta - ehkä tää arkarteleminen kiinnostaa minuu nyt enemmän kuin kynnet.

Ei kommentteja: